Voor particulieren - Belastingzaken - bezwaarschriften - Administratiekantoor Van Bavel

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Wij bieden ook aan Particulieren een uitgebreide administratieve ondersteuning.

Als particulier kun je in deze maatschappij voor allerlei uitdagingen komen te staan die opgelost moeten worden maar waarbij je hulp nodig hebt.

Bijvoorbeeld:
  • Je wil graag de aangifte inkomsten belasting (IB aangifte) indienen bij de belasting en je hebt geen idee wat je moet doen.
  • Misschien heb je als particulier een meningsverschil met de Belastingdienst of een andere officiële instantie. Je wil graag een brief om uitleg te geven of bezwaar te maken sturen maar je hebt geen flauw idee hoe dat moet.
  • Ook kun je bijvoorbeeld een verschil van menig hebben over een contract die je hebt afgesloten waar je zelf niet meer uitkomt. Je hebt daarbij niet het gevoel dat je ergens terecht kan om zaken uit te laten zoeken. 

Je kunt ons dan inschakelen om je bij allerlei soorten zaken en uitdagingen te helpen en te adviseren.

Wat kunnen wij voor je betekenen:
  • Uitzoek werk;
  • Je financiën op orde brengen;
  • Adviezen over Belastingzaken;
  • Brieven en bezwaarschriften schrijven;
  • Inlopen achterstanden aangifte Inkomsten Belasting (IB);
  • Alle overige administratieve ondersteuning die je nodig hebt.

Wat zijn de kosten voor de bovenstaande ondersteuning? 
De kosten bedragen € 50,- (per uur/ incl. Btw).

Wij kunnen ook de aangifte Inkomsten Belasting voor je verzorgen. 
Aangifte Inkomsten Belasting (IB) € 95,- (per persoon / per aangifte / incl. Btw).

Het eerste oriënterende gesprek is geheel vrijblijvend en verplicht je tot niets. Dit eerste gesprek kan bij jou thuis plaatsvinden, dan heb je alle papieren bij de hand.

Heb jij een uitdaging met de Belastingdienst en kom je er niet meer uit? 
Of heb je een brief gekregen van een officiële instantie waarvan je niet weet wat je ermee moet? Of heb je andere zaken waar je niet uitkomt?

Schakel ons in om je te helpen.
 
Wij zijn telefonisch bereikbaar op:  010 - 236 72 61.
Of klik hier voor het contactformulier.

Het eerste oriënterende gesprek is geheel vrijblijvend en verplicht je tot niets.
Wij geven de voorkeur naar je toe te komen zodat je alles bij de hand hebt.

Het kantoor is geopend:
  • Van maandag t/m vrijdag van 
    08:30 
    tot 18:00 uur;

  • Op zaterdag van 11:00 tot 14:00 uur;
  • Op zondag zijn wij gesloten.

Of vul het onderstaande formulier in dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. *= een verplicht veld.







 De Gemeente
 Mijn verhuurder
 De Belastingdienst
 Een brief die ik heb gekregen
 Mijn Aangifte Inkomsten Belasting (IB)
 Andere zaken waar ik niet uitkom

Ja
Nee

 In de ochtend (08:30 - 12:00 uur)
 In de middag (12:00 - 17:00 uur)
 In de avond (18:00 - 20:00 uur)

Ja
Nee

 Bij mij thuis
 Bij ons op kantoor


 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu